Відділення психолого-педагогічної реабілітації

Психологіна корекція включає психокорекцію, психодіагностику, психопрофілактику, заняття з арт-терапії та заняття в сенсорній кімнаті (релаксація, активізація, розвиток).
Сенсорна кімната – спеціально організований простір з обладнанням для стимуляції систем сприйняття: тактильної, слухової, зорової, нюхової, вестибулярної, пропріоцептивної (відчуття свого тіла у просторі). Основним завданням занять в сенсорній кімнаті – відновлення психоемоційного стану дітей з особливими потребами, зняття з них нервового перенапруження. Це досягається за допомогою наступного обладнання: декоративних світлових панелей, дзеркальних сфер, світлових шнурів і штор, м’яких модулів і багатьох інших предметів, здатних заспокоїти дітлахів, позбавити їх від негативних емоцій, повернути їм внутрішню рівновагу, і нарешті, навчити їх самовладанню в боротьбі з агресією. Особливо позитивно впливають такі заняття на дітей з аутичними проявами та психічними розладами. Діти з такими нозологіями вчаться розслаблятися, долати страхи, стають менш гіперактивними та менш тривожними.
Дефектологічна корекція включає діагностичний напрямок, консультативний, корекційно – освітній (сенсорний та сенсомоторний розвиток, розвиток зв’язного мовлення та розумовий розвиток).

Соціальна реабілітація включає заняття на розвиток логіко – математичних знань, розвиток мовлення, пізнавання навколишнього світу, казкотерапії, трудове навчання та образотворче мистецтво.